اکران جشنواره فیلم مردمی عمار در فیروزکوه

فیروزکوه(پانا) - جشنواره فیلم مردمی عمار برای اولین بارجهت بانوان شهرستان فیروزکوه در پایگاه بسیج شهید فردین عمرانی منطقه اکران شد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اکران جشنواره فیلم مردمی عمار در فیروزکوه

مسئول خواهران برگزاری جشنواره فیلم عمار در این خصوص اظهار کرد: کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه سال ۸۸ زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم سازان متعهد کشور آثاری را پیرامون این فتنه ساخته بودند اما نهادهایی که باید حمایت می‌کردند قدمی برای نمایش و دیده شدن آن برنداشتند.

او افزود: این اتفاق موجب شد که طرحی برای برگزاری یک جشنواره مردمی برای نمایش آثار برنامه ریزی شود و این جشنواره درمقایسه با جشنواره های رایج دیگر با روش‌های متفاوت دیگری اجرا میشود، و به نام حضرت عمار یاسر پرچمدار روشنگری و بیان حق طلبانه درصدر اسلام مزین گشت و جشنواره مردمی فیلم عمار نام گرفت.

او خاطر نشان کرد: دیدار با رهبر فرزانه انقلاب در اسفندماه سال ۹۱ شامل حال دست اندرکاران جشنواره عمار شد که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار خاطرنشان کردند، کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت درعرصه فیلم هایس با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند حقیقتاً درحال جهاد هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکران فیلم عمار سبب تربیت نیروی رسانه ای انقلابی میشود گفت: هدف این جشنواره روشنگری کسانی است که برای این انقلاب دغدغه‌های فراوانی دارند و دراین زمینه فعالیت میکنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار