برگزاری همایش هادیان بصیر بسیج فرهنگیان فیروزکوه

همایش هادیان بصیر بسیج فرهنگیان فیروزکوه با موضوع آشانیی بیشتر با حوادث فتنه 88 و ولایت پذیری ملت بصیر ایران در حماسه 9 دی سال 88 برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، همایش هادیان بصیر بسیج فرهنگیان فیروزکوه با موضوع آشانیی بیشتر با حوادث فتنه 88 و ولایت پذیری ملت بصیر ایران در حماسه 9 دی سال 88 با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی فیروزکوه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

سرگرد بیگدلی"معاون ستاد کل سپاه استان تهران" سخنران این همایش گفت: هدف از فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی و به طور کلی براندازی جهان اسلام بود و چون دشمنان اسلام نسبت به نفوذ دین مبین اسلام از طریق جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کرده بودند موضوع تقلب در انتخابات را از مدت ها قبل از انتخابات بهانه قرار دادند تا به اهداف شوم شان برسند.

معاون ستاد کل سپاه استان تهران در خصوص حماسه 9 دی اشاره کرد: 9 دی اثبات کرد ما می توانیم در جهان تاثیر گذار باشیم و حماسه 9 دی نشان دهنده ی بصیرت مردم ایران بود و ما باید به آثار مثبت حماسه 9 دی پی ببریم و هرسال نسبت به وقایع فتنه 88 و حرکات فتنه گون دشمنان داخلی و خارجی آگاه باشیم و در حوادث فتنه گون گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار