بهارلوتاکیدکرد: ضرورت هماهنگی نقشه راه اصلاح نظام اداری با سند تحول بنیادین

تهران (پانا) - نشست کارگروه توسعه مدیریت و نقشه راه اصلاح نظام اداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بهارلوتاکیدکرد: ضرورت هماهنگی نقشه راه اصلاح نظام اداری با سند تحول بنیادین

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست کارگروه توسعه مدیریت و نقشه راه اصلاح نظام اداری با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جلسات کارگروه توسعه مدیریت به طور منظم، گفت: برنامه ریزی‌ها باید به سمت و سویی حرکت کند که با سند تحول بنیادین و زیرنظام‌های آن سنخیت داشته باشد و در یک مسیر پیش رود.

او در ادامه با تاکیدبر اینکه در سال 98 همه طرح‌ها و برنامه‌ها طبق برنامه‌های اولویت دار سند تحول بنیادین باید انجام شود، اظهار کرد: اجرا یا عدم اجرای برنامه‌ها و طرح ها در کارگروه توسعه مدیریت و نقشه راه اصلاح نظام اداری باید بررسی، اعتبارسنجی و تصمیم گیری می‌شود.

بهارلو، کارگروه توسعه مدیریت و نقشه راه اصلاح نظام اداری، را مانند اتاق فکر و هیأت اندیشه ورز استان دانست و افزود: جهت جلوگیری از فعالیت‌های موازی و هم پوشانی صحیح فعالیت‌ها، کلیه برنامه‌های اداره کل و مناطق بیست ویک گانه در این کارگروه بررسی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه همه باید نگاه اصلاحی داشته و نسبت به بهبود امور و ارتقای کیفیت، تلاش نمایند، تصریح کرد: کمیته‌های متعدد و موازی، باید تلفیق و به لحاظ ساختاری به گونه ای طراحی گردند که بهترین خروجی و بیشترین بازدهی را در بر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار