مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان طنین انداز می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) به میهن اسلامی در 12 بهمن 57 ، زنگ انقلاب در همه مدارس استان کردستان نواخته می شود .

کد مطلب: ۸۹۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان :  گلبانگ انقلاب در مدارس استان کردستان طنین انداز می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: همزمان با مدارس سراسر کشور، روز شنبه 13 بهمن 97 ، زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته می شود .

وی از اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در همه واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی 12 بهمن امسال با روز جمعه ، زنگ انقلاب روز شنبه 13 بهمن ماه جاری در مدارس استان طنین انداز و آیین نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و دست اندرکاران امر در مرکز استان و در شهرستانها و مناطق نیز با شرکت مسئولین محلی، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود .

قربانی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان را یکی از کمیته های ستاد دهه فجر استان عنوان کرد و گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، ویژه برنامه هایی با محوریت دانش آموزان پیش بینی و برای اجرا به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی دیگر از برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان را ارائه کارنامه عملکرد 40 ساله آموزش و پرورش استان در شاخص های مختلف ذکر کرد و گفت: علاوه بر نمایش خدمات و دستاوردهای کسب شده، از طریق پرتال های استانی و فضای مجازی این اقدامات منتشر و اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به اهمیت یوم الله 22 بهمن امسال و حضور حماسی و معنادار مردم در این همایش بزرگ، توطئه و تلاش دشمنان با به راه انداختن جنگ اقتصادی و حربه تحریم به منظور ضربه زدن به کشور و ملت بزرگ ایران گفت: دانش آموزان و فرهنگیان کردستان نیز همگام و همراه با اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، بار دیگر با آزمانهای والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره )، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) تجدید میثاق خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار