محسنی بند‌پی: حضور باشکوه همگان در حماسه بیست و دوم بهمن97 رفراندم نه گفتن به تحریم ها و یاس و ناامیدی است

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران تاکید کرد: اکنون وحدت مهمترین نیاز ما است وهنوز هم نباید اهداف اصلی که همانا استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی است را فراموش کنیم.

کد مطلب: ۸۸۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند‌پی: حضور باشکوه همگان در حماسه بیست و دوم بهمن97 رفراندم نه گفتن به تحریم ها و یاس و ناامیدی است

انوشیروان محسنی بندپی در همایش رسانه ، چهل سالگی انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب احمد آباد مستوفی اظهار کرد : استکبار جهانی از روزهای اول انقلاب اسلامی مخالف اهداف ما بود و ما هیچ زمان از تو طئه‌های آنان در امان نبودیم .

او در ادامه افزود : در چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم ما به برکت اندیشه‌های رهبری مقاوم تر از همیشه در مقابل شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم‌ها ایستادند و به دشمن پیام می دهند جنگ روانی و پمپاژیاس و ناامیدی تاثیری در عزم آنان ندارد.

استاندار تهران تاکید کرد : اکنون وحدت مهمترین نیاز ما است وهنوز هم نباید اهداف اصلی که همانا استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی است را فراموش کنیم.

محسنی بند پی خاطر نشان کرد : دشمن در آستانه راه‌پیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن 97 سعی در کمرنگ کردن این حرکت بزرگ با برگزاری دو کنفرانس پاریس و لهستان را دارد و حضور باشکوه ما در حماسه بهمن رفراندم نه گفتن به تحریم‌ها و یاس و ناامیدی است .

اوبیان داشت : مهمترین هدف دولت تدبیر و امیدعدالت است و این بدین معنا خواهد بود که مشکلات و گرفتاری‌ها را از پیش پای مردم برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار