چاپ اولین نمونه قرآن به نام آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام

شهرری (پانا) - مسئول روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام از چاپ اولین نمونه قرآن به نام آستان مقدّس خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
چاپ اولین نمونه قرآن به نام آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام

محمد بیگی با اعلام این خبر به خبرنگار پانا گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برای اولین بار قرآنی با همکاری و همراهی سازمان دارالقرآن الکریم به خط استاد سیّد عبدالمهدی حسن زاده و ترجمه حجت الاسلام و المسلمین استاد شیخ حسین انصاریان توسط انتشارات آثار فرهنگ برتر چاپ و توزیع آن در انتشارات دارالحدیث واقع در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام انجام می شود.

او ادامه داد: از ویژگی های این قرآن، استفاده از خط الاملاء بوده که قرائت را برای قاریان فارسی‌زبان آسان نموده و ترجمه آن از نظر نگارشی، ساده و روان و قابل فهم همگان می باشد.

بیگی ادامه داد: همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول تا پایان بهمن ماه مسابقه فرهنگی "چهلمین" برگزار می شود که به شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه 40 هدیه متبرک اهدا میگردد و علاقمندان میتوانند جهت دریافت پاسخنامه و شرکت در این مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهّر و یا ارسال پاسخنامه به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی به آدرس های Eitaa.com/faAbdulazim و Sapp.ir/faAbdulazim اقدام نمایند.

مسئول روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: همچنین در روز پنجشنبه 4 بهمن ماه آیین رونمایی از کتاب پژوهش هایی در نجوم، اخترفیزیک و کیهان شناسی در ایران معاصر در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس و با حضور دکتر سپهر آریایی عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی قم، دکتر جعفر آقایانی چاوشی عضو هیئت علمی گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، دکتر باسم غیور فارغ التحصیل دانشگاه حیدرآباد هندوستان و مریم نعمتی کارشناس ارشد فیزیک نجومی برگزار شد.

بیگی در پایان از برگزاری کارگاه آموزشی "خانواده دانا، فرزند توانا " با سخنرانی دکتر سید کمال موسوی، در روزهای چهارشنبه از ساعت 15 تا 17 در سالن اندیشه جوان، واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خبرداد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار