معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری بهارستان : انقلاب اسلامی توانست عظمت و قدرت دین اسلام را دوباره زنده کند

بهارستان (پانا) - معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: امروز تنها حکومتی که در جهان منادی اسلام ناب و مدافع مظلومان و محرومان است، جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۸۸۵۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری بهارستان : انقلاب اسلامی توانست عظمت و قدرت دین  اسلام را دوباره زنده کند

سید حبیب موسوی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بهارستان ، با بیان اینکه انقلاب اسلامی قیامی در تداوم خط نورانی اهل بیت (ع ) بود، افزود : انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل توانست عظمت و قدرت دین مبین اسلام را دوباره زنده کند و نشان دهد که اسلام یک دین پویا و دارای برنامه برای همه ابعاد سیاسی و فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

او در ادامه با تشریح تفاوتهای انقلاب اسلامی با سایر انقلابها گفت : انقلاب ما یک انقلاب دینی و الهی بود که بر مبنای ارزشهای اسلامی و دینی و کرامت انسانی شکل گرفت و رهبری آن را یک مرجع دینی برعهده داشت واحیای اسلام ناب محمدی (ص) مهم ترین دستاورد حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران بود.

موسوی اضافه کرد : مردمی بودن و شرکت همه اقشار جامعه در آن یکی دیگر از شاخصه‌ها و تفاوت ‌های انقلاب ایران با سایر انقلابهاست و در انقلاب اسلامی همه توده‌های مردم در کنار هم برای پیروزی انقلاب مبارزه کردند و این حرکت مختص یک قشر خاص یا گروه سیاسی نبود.

او خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی قیامی علیه استبداد داخلی و استعمار و استکبار جهانی بود و ملت ایران را از یوغ مستکبران جهانی که هیچ شان و منزلتی برای ایرانیان قائل نبودند ، نجات داد و تلاشی برای استقلال سیاسی و اقتصادی ایران در عرصه بین المللی بود.

موسوی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای نسل جوان تبیین نشده ، گفت : ایران مقتدر در عرصه های علمی ، سیاسی و نظامی و پیشرفتهایی که در تمام حوزه‌ها علی رغم هشت سال جنگ تحمیلی و سالها تحریم ظالمانه به دست آمده ، حاصل و ثمره انقلاب است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان اظهار کرد : در چهلمین سال پیروزی انقلاب همه باید فارغ از گرایشهای حزبی و جناحی و سیاسی و با دوری از تخریب و تخطئه همدیگر، با وحدت و همدلی دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و بیش از همیشه برای خدمت به مردم تلاش نماییم و بدانیم ملت ایران با همه سختی ها پای انقلاب و نظام ایستانده اند و نباید بخاطر منافع شخصی و گروهی ، عملکرد نظام زیر سوال برود و یاس و ناامیدی در جامعه تزریق شود.

او ادامه داد : برنامه های دهه فجر امسال درشهرستان بهارستان باید متفاوت تر از همیشه و با نگاه کاربردی و خدمت به مردم و تبیین کارایی نظام اسلامی برگزار شود.

موسوی گفت : برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان بهارستان کمیته های ستاد تشکیل شده و انتظار داریم دهه فجر امسال به یک جشن ملی و نماد اتحاد ملت ایران تبدیل شود.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار