نمایشگاه"مشق ناب " در سنندج بر پا می شود

سنندج(پانا)-نخستین نمایشگاه نگارگری هنرجویان استاد "زبیر سعیدی" از مدرسین حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با عنوان " مشق ناب" از یکشنبه 16 دی ماه به مدت یک هفته در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش علاقه مندان قرار داده می شود .

کد مطلب: ۸۸۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه"مشق ناب "  در سنندج بر پا می شود

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت : یکی از رسالت های حوزه هنری پرداختن به هنرهای اصیل ایرانی و اسلامی است و بر همین مبنا با توجه به حضور اساتید توانمندی همچون استاد زبیر سعیدی از هنرمندان جوان و شناخته شده کشوری کارگاه آموزشی هنر نگارگری در محل حوزه هنری برقرار شد.

وی افزود : در این کارگاه تعدادی از هنرجویان مستعد و توانمند از نقاط مختلف کشورازجمله همدان ، تهران و شهرستان های استان کردستان با توجه به توانمندی های استاد سعیدی در سنندج حضور پیدا نموده و در طی مدت زمان کوتاهی با توجه به علاقه و استعداد هنری و همچنین تلاش های استاد مربوطه دوره مقدماتی و پیش رفته که جمعا 6 ماه به درازا کشید را به پایان رسانده و حاصل این دوره، 22 تابلوی نگارگری است که از 16 لغایت 22 دی ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش قرار می گیرد .

رئیس حوزه هنری استان کردستان در خصوص معرفی استاد زبیر سعیدی گفت : وی متولد 1367 شهرستان دهگلان ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر اسلامی تبریز در سال 1394،زمینه فعالیت هنری این هنرمند نگارگری و گرافیک است.

وی در خصوص موفقیت های این هنرمند نیز گفت : کسب رتبه اول نگارگری در سومین جشنواره ملی مهارت های هنری هنرستان های کشور و کسب امتیاز ورود به دوره کاردانی بدون آزمون در همان سال اصفهان 1385 از جمله سابقه کاری این هنرمند است..

مرادی با دعوت از تمامی علاقه مندان و هنر دوستان هنر نگارگریجهت بازدید از این نمایشگاه گفت : نمایشگاه روز یکشنبه 16 دی ماه ساعت 17 در آیینی باحضور هنرمندان مطرح بازگشایی و در ایام عنوان شده دردو نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 و عصر 16 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار