تجلیل از افتخار آفرینان دبیرستان پسرانه مرشد

یزد (پانا) _ مراسم تجلیل از رتبه های برتر کشوری صبح چهارشنبه 28 آذرماه 97 باحضور معاونت پژوهشی وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان ومدیریت آموزش وپرورش ناحیه 2 همراه باچند تن از مسئولین آموزشگاه در دبیرستان پسرانه مرشد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از افتخار آفرینان دبیرستان  پسرانه مرشد

امروز صبح در طی مراسمی که باحضور مسئولان آموزش وپرورش استان در دبیرستان پسرانه مرشد برگزار گردید از سه تن از برگزیدگان مسابقات کشوری در زمینه های عکاسی و انیمیشن ومقاله نویسی پژوهشی تجلیل وتقدیر بعمل آمد.

محمد علی مقنی زاده دانش‌آموز پایه یازدهم در رشته عکاسی پنتره با موضوع طبیعت بااراِئه دو اثردر مسابقات کشوری که در شهرکرد برگزار گردیده از میان 4 هزار اثر ارائه شده به مسابقات توانست رتبه ی اول را ازآن خود نماید وی در این مراسم رمز موفقیت خود را تلاش فراوان و پشتکار بسیار اعلام نمود و اذعان داشت:چند سال پیاپی آثار خود را به مسابقات ارائه نموده و با کوشش درجهت بالا بردن سطح کیفیت آثار خود توانسته است به قله موفقیت راه یابد.

همچنین از علیرضاحجتی دانش‌آموز پایه یازدهم که توانسته است در مسابقات کشوری انیمیشن که در شهرکرد برگزار گردیده با ارائه دو اثر هنری در قالب انیمیشن با موضوعات جلوگیری ازهدر رفتن آب و محیط زیست از میان 60 اثر برگزیده در چارچوب مسابقات رتبه نخست را کسب نماید تجلیل شد.

در پایان سید محمدطاهاهدشی دانش‌آموزپایه دهم که در مسابقات مقاله نویسی پژوهشی باارائه مقاله ی خود با موضوع نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی که موفق به کسب مقام اول گردیده مورد تجلیل قرار گرفت.

لازم به ذکر است که یک نسخه از این مقاله ی برگزیده به دفتر مقام معظم رهبری تقدیم گردید و شخص رهبری با فرستادن چپیه ای بهمراه لوح تقدیر از این دانش‌آموز قدردانی بعمل آورده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار