مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان:رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است

اصفهان (پانا) - مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مناسب روز وحدت حوزه و دانشگاه با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان:رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است

شهرام عروف زاد در این دیدار گفت: از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است. طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه را می توان از آثار انقلاب فرهنگی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی رحمه الله در سال 59 آغاز گردید. دانشگاه فرهنگیان همواره مورد عنایت رهبری بوده و از رهنمودهای ایشان بهره برده است کوچکترین لغزش در دانشگاه فرهنگیان اثرات جبران ناپذیری در آینده کشور خواهد شد لذا رسالت و کار با دشوار است.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان به نحوی نوپا است البته پیشینه زیادی دارد و در همین راستا یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم را امسال برگزار خواهیم کرد. شهرام عروف زاد ضمن معرفی دانشگاه و ساختار آن بیان داشت:به حمدالله دانشگاه فرهنگیان روی ریل قرار گرفته است و در تلاش هستیم برای رسیدن به اهداف با شتاب و دقت بیشتر حرکت کنیم.اصفهان در چندین رشته قطب است و دانشجو معلم از مناطق مختلف کشور در دانشگاه حضور دارد و پتانسل و ظرفیت خوبی از نظر اساتید داریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:پویایی خوبی در بین دانشجو ها وجود دارد امسال هم دانشجویان خوبی با ظرفیت مناسب وارد دانشگاه ما شدند.پرورش مهارت های دانشجو معلمان و تربیت آنها در راستای ارزش های اسلامی از دغدغه های دانشگاه فرهنگیان است.دانشجو های ما چون با مصاحبه وارد می شوند از نظر فرهنگی نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

عروف زاد در خصوص تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت:اگر بتوانیم تعامل دو جانبه ای را در جهت تعالی دانشجو معلمان داشته باشیم حتما در خدمت کشور و انقلاب اسلامی و دانش آموزان موثرتر خواهیم بود؛ زیرا محصول دانشگاه فرهنگیان آینده کشور را می سازد و اگر با تربیت و پرورش متعالی همراه باشد حتما نسلی متعالی و پربار و با سعادت خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار