درخواست نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از استاندار جدید

حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد در اولویت کاری قرار بگیرد

حمایت از آموزش و پرورش که تربیت نسل آینده را برعهده دارد

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم از استاندار جدید می خواهند تا مشکلات اقتصادی و کارخانجات را حل کند و باید تمامی امکانات را در این مسیر بسیج کنیم.

کد مطلب: ۸۷۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد در اولویت کاری قرار بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی در سالن پتروشیمی تبریز ضمن تبریک روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رای مردم به قانون اساسی، بزرگترین تجربه مردم سالاری دینی است و در تاریخ انقلاب های جهان، هیچ انقلابی را نمی توان یافت که با فاصله کمتر از 2 ماه بعد از پیروزی با همه پرسی ملت و با آرای بالای 80 درصد تایید شود.

وی بیان کرد: دکتر خدابخش استاندار پیشین حتی یک بار هم نماز جمعه را ترک نکردند و یکی از امتیازات بزرگ ایشان این بود که مسایل سیاسی و جناحی را به کار ارتباط ندادند و با همه صمیمی بودند و ارتباط خوبی داشتند و همواره در حال بازدید از پروژه ها و شتاب بخشیدن به پروژه های استان بودند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: از این که یک چهره علمی و فرهنگی، سکان استان را در دست می گیرد بسیار خرسندم و به دولت برای این انتخاب تبریک می گویم و برای دکتر پورمحمدی آرزوی توفیق دارم و باید همگی کمک کنیم تا ایشان در مسئولیت خود موفق شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بر حمایت از کارگران تاکید کرد و گفت: مردم از استاندار جدید می خواهند تا مشکلات اقتصادی و کارخانجات را حل کند و باید تمامی امکانات را در این مسیر بسیج کنیم.

وی با بیان این که قیمت ارز پایین آمده ولی متاسفانه کالاها همچنان گران است ، افزود: مالیات بر ارزش افزوده اهالی بازار را تحت فشار قرار داده است و اکنون که در تحریم هستیم باید از اهالی صنعت حمایت کنیم و بدهی های مالیاتی را تقسیط کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به استاندار جدید ادامه داد: استاندار باید فراجناحی عمل کرده و نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت و خانواده های آنان ارج گذاری کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اضافه کرد: توجه به جوانان و میدان دادن به آن ها و در عین حال استفاده از تجربیات پیشکسوتان، تقویت فرهنگ ورزش و ترویج اخلاق ورزشی، کمک به ازدواج جوانان، حل مشکلات بازار و اصناف، توجه به فقرا و حمایت از کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و توجه به دانشگاه و اهالی فرهنگ از جمله درخواست های مردم از استاندار جدید هستند.

وی بر حمایت استاندار جدید از اقدامات فرهنگی در مقابل هجمه های دشمن تاکید کرد و گفت: حمایت از مطبوعات و خبرنگاران و خبرگزاری ها و حمایت از نیروهای امنیتی استان ، مبارزه با فساد و مواد مخدر و توجه ویژه به آموزش و پرورش که تربیت نسل آیند هرا برعهده دارد باید مورد توجه استاندار جدید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار