جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در سمنان:

بسیجیان تاریخ سازان انقلاب اسلامی هستند

سمنان (پانا) - جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: در کنار سلاح نظامی، سرمایه کشور ملت و بسیجیان هستند که اجازه و جرات چپ نگاه کردن را از قدرت نظامی آمریکا گرفته است.

کد مطلب: ۸۷۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان تاریخ سازان انقلاب اسلامی هستند

سردار حمید اباذری جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در گردهمایی بسیجیان شهرستان سمنان در شبستان امامزاده یحیی(ع) این شهر گفت: اندیشمندان آمریکایی براین باورند امروز انقلاب اسلامی یکی از بازیگران اصلی در عرصه بین المللی است.

وی در ادامه افزود: در کنار سلاح نظامی، سرمایه کشور ملت و بسیجیان هستند که اجازه و جرات چپ نگاه کردن را از قدرت نظامی آمریکا گرفته است.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در سمنان عنوان داشت: اکنون دشمنان اظهار دارند ایران جزء قدرت چهارم موشکی دنیا است و اعتراف می‌کنند تا سال ۲۰۲۵ ایران جزء چهار قدرت نوظهور دنیا، قدرت ششم در بحث پهباد، قدرت هشتم در بحث فضا، جزء هشت کشور هسته‌ای دنیا و جزء ۱۰ کشور برتر جهان در علم ژنتیک و قدرت ششم در بحث لیزر و جزء ۱۰ کشور قدرتمند جهان خواهد بود.

سردار اباذری اضافه کرد: بسیجیان تاریخ سازان انقلاب اسلامی هستند و ملت و بسیج از افتخارات و سلاح کشور در مقابله با دشمنان است. در زمان حاضر نظام اسلامی ایران در اوج است و دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود ناموفق هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با اعمال شدیدترین فشارها در طول تاریخ انقلاب نتوانسته کوچکترین خدشه ای بر بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در سمنان ادامه داد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، بیش از چهار دهه است که به دنبال شکست کشور از طریق جنگ نرم است و در این توطئه هم ناکام مانده است.

سردار اباذری با عنوان این مطلب که دشمنان قسم خورده کشور به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراف دارند، اظهار داشت: در زمان حاضر نظام اسلامی ایران در اوج است و دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود ناموفق هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام اقشار مختلف جامعه در سنین مختلف پای آرمان های انقلاب ایستادند و اکنون نیز این ملت در برابر بیگانگان تا آخرین نفس خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: دشمن با اعمال شدیدترین فشارها در طول تاریخ انقلاب نتوانسته کوچکترین خدشه ای بر بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: وجود دشمنان بزرگ نشان از اقتدار و عظمت کشور است و این انقلاب تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار