برنده مدال طلای مسابقات کشتی آموزشگاهی استان تهران:

علاقه و پشتکار رمز موفقیت در هر کاری است

شهرری(پانا)- دانش آموزشهر ری که برنده چندین مدال در رشته کشتی است از علاقه و پشتکار به عنوان دو عامل مهم در پیشرفت خود نام برد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
علاقه و پشتکار رمز موفقیت در هر کاری است

محمد آسیایی دانش آموز مدرسه طلوع آزادی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: ساکن امین آباد شهرری هستم و کشتی را ازسال 91 در باشگاه شهید محمدی شهرری شروع کردم و پدر و برادرم باعث جذب من به رشته کشتی شدند و مشوقان اصلی من بودند.

وی ادامه داد:در سال 1392در وزن سی و هشت کیلو در مسابقات استانی کشتی فرنگی خردسالان قهرمان شدم و به مسابقات کشوری راه یافتم ودر آن مسابقات که اولین تجربه ی حضورم بود سوم شدم .

آسیایی با اشاره به آغاز روند پیشرفتش در این حیطه ادامه داد: در مسابقات جشنواره ی کشتی فرنگی نونهالان ایران در سال 94 قهرمان وزن چهل و هشت کیلو گرم شدم و سال بعد بایک مصدومیت از ناحیه گردن مواجه شدم و نتوانستم در مسابقات شرکت کنم.

وی خاطر نشان کرد:اما امسال در مسابقات آموزشگاهی استان مدال طلا کسب کردم و درمسابقات استانی کشتی فرنگی نونهالان هم طلا کسب کردم وبه عنوان نماینده وزن پنجاه و هفت کیلو گرم تهران در مسابقات کشوری وارد شدم که در این مسابقات که در لرستان برگزار می شد وبه مقام سوم کشوری دست یافتم.

این قهرمان نوجوان در ادامه گفت: امسال به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدم ودر این اردو برای حضور در مسابقات جام جهانی نونهالان که در این ماه برگزار می شود آمادگی پیدا کردیم.

/خبرنگار: زهرا روحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار