مدیر آموزش و پرورش دیواندره از 4 مدرسه روستایی در بخش کرفتو بازدید کرد

دیواندره (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دیواندره در جمع دانش‌آموزان مدارس روستایی عنوان کرد: همه فعالیت‌های ما در آموزش و پرورش معطوف به رشد و ارتقاء دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۷۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش دیواندره از 4 مدرسه  روستایی در بخش کرفتو بازدید کرد

در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به همراه کارشناس روابط عمومی و یکی از راهبران آموزشی از 4 مدرسه روستایی بازدید به عمل آورد.

عبدی مدیر آموزش و پرورش دیواندره در این بازدید ها و در جمع دانش آموزان این مدارس عنوان کرد: وقتی ما شما دانش آموزان را اینگونه سرحال و شاداب می بینیم؛ احساس لذت می کنیم؛ و این نوید را به خود می دهیم؛ که آینده درخشان در انتظار ایران اسلامی است.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: همه فعالیت های ما در آموزش و پرورش معطوف به رشد و ارتقاء دانش آموزان است؛ لذا این انتظار از دانش آموزان می رود؛ که بیشترین بهره را در راستای فراگیری مهارت های زندگی و تربیت صحیح انسانی ببرند.

عبدی همچنین گفت: شما دانش آموزان باید وطایف و انتظارات خود را در رابطه با اطرافیانمان بخصوص والدین و معلمان بدانیم؛ تا با انجام دقیق آنها نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

گفتنی است؛ در بازدید امروز مدارس روستایی گورباباعلی، حسین آباد مران، کانی کبود مران و علی آباد مران مورد نظارت و بازدید قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار