همدان روی ریل توسعه قرار دارد

همدان (پانا) - استاندار سابق همدان با بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دیار هگمتانه، گفت: همدان روی ریل توسعه قرار گرفته است و برای ادامه توسعه استان باید تلاش بی وقفه شود.

کد مطلب: ۸۷۱۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همدان روی ریل توسعه قرار دارد

محمد ناصر نیکبخت در جمع تولیدکنندگان و صاحبان صنایع که به پاس قدردانی از زحمات وی گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: سرمایه گذرانی که در این استان اشتغالزایی کردند، خود را فارغ از تفکر سوددهی وقف کرده اند.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی، خبری از پرداخت نشدن حقوق کارگران در همدان وجود ندارد و کسی تاکنون در این زمینه اعتراضی نداشته است.
نیکبخت از سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان به عنوان مشاور و راهنمایی امین یاد کرد و گفت: وی در امر حمایت از تولید همواره یاریگر من بود.
وی از طرح احداث پتروشیمی همدان به عنوان کار روی زمین مانده اش یاد کرد و گفت: این طرح افزون بر 90 درصد پیشرفت دارد و حاضرم مشاور این طرح باشم تا دود دودکش این کارخانه را ببینم.
نیکبخت با بیان اینکه هرگز از تولیدکنندگان همدان غافل نمی شوم و می خواهم که استاندار جدید نیز طرح پتروشیمی را به نتیجه برساند، افزود: تا موقعی که زنده هستم برای بخش تولید همدان تلاش می کنم.
استاندار سابق همدان به تقویت پروازهای فرودگاه این شهر تاکید کرد و گفت: در شان پایتخت گردشگری آسیا نیست که پروازهایش تعطیل شود.
نیکبخت کاهش نرخ بیکاری، افزایش فروش میلیاردی مبل و منبت ملایر در بازارهای جهانی، کارافرینی و افزایش جذب نیرو در کارخانه های همدان را نتیجه تلاش تمام کارکنان دولت تدبیر و امید دانست.
وی از دانشنامه همدان به عنوان کاری ارزشمند در جهت شناساندن و معرفی فرهنگ و تاریخ غنی همدان به جهانیان یاد کرد و گفت: این اثر فاخر از 100 جلد به 200 جلدکتاب افزایش یافته است.
نیکبخت به مجهز شدن 85 درصد اراضی حایز شرایط استان به سامانه های نوین آبیاری اشاره و اضافه کرد: این رقم در کشور 43 درصد است و این طرح باید برای حفظ منابع آبی استان ادامه پیدا کند.
وی از استاندار جدید همدان خواست طرح های عمرانی را با جدیت دنبال کند تا به ثمر بنشیند و در راه خدمت رسانی به مردم از رهنمودهای آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بهره مند شود.
استاندار سابق همدان با بیان اینکه بانکها 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند، یادآوری کرد: اگر چه عملکرد بانکها ایده آل نبود اما حامی تولید و صنعت بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار