معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی:

اجرای طرح دادرس در 150 مدرسه استان

بجنورد (پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی طرح دادرس در 150 مدرسه خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح دادرس در 150 مدرسه استان

حسن لنگری در حاشیه ی جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی اجرای هفتمین دوره طرح ملی دادرس در خراسان شمالی بیان داشت: برنامه ریزی جهت اجرای این طرح در ۱۵۰ مدرسه مجری طرح با حضور معاون امور جوانان و رئیس اداره دانش آموزی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و نیز معاون جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد به دعوت اداره سلامت و تندرستی در محل معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه طرح دادرس یکی از برنامه ها و شاخص های دفتر سلامت و تندرستی بوده و آموزش سرفصل های آموزشی آن در راستای ارتقاء سواد سلامت و مهارت های زندگی و اجتماعی بسیار مفید و همواره مورد استقبال دانش آموزان و اولیا واقع شده است، در سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ نیز هفتمین دوره این طرح در ۱۵۰ آموزشگاه استان اجرا می گردد.

لنگری عنوان نمود:از مصوبات جلسه بررسی و تبیین دستورالعمل برگزاری هفتمین دوره طرح ملی دادرس میتوان به استفاده از مربیان متقاضی و آموزش‌دیده آموزش و پرورش در جهت همکاری و آموزش به دانش آموزان بود و اینکه کیفیت و دقت در کیفی سازی آموزش ها مدنظر باشد و همچنین مقرر شد در پایان دوره های آموزشی به تمامی دانش آموزان گواهی آموزش اعطا گردد.
شایان ذکر است، درپایان جلسه لوگوی ششمین دوره طرح ملی دادرس از طرف جمعیت هلال احمر کشور به معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اهدا شد

محمد علی حاتم نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار