سرپرست فرمانداری قرچک:

بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات مردم برگزاری ملاقات عمومی است

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه و حل مشکلات مردم از اولویت‌های کاری فرمانداری قرچک میباشد.

کد مطلب: ۸۶۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات  مردم برگزاری ملاقات عمومی است

بهمن خطیبی در جریان ملاقات مردمی با شهروندان که به صورت چهره به چهره برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات شهروندان و صدور دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات به دستگاه‌های اجرایی طی سخنانی اظهار کرد: بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات و نیازهای عموم مردم برگزاری ملاقات عمومی است و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اصلی‌ترین محور برگزاری ملاقات مردمی است.

وی در ادامه با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های کاری فرمانداری عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه مسئولان نظام است و همه مدیران باید خود را در مقابل مردم مسئول و پاسخگو بدانند.

سرپرست فرمانداری قرچک بابیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، تاکید کرد: تا آنجا که قانون و مقررات اجازه دهد و از عهده فرمانداری برآید به مشکلات مردم رسیدگی خواهد شد.

شایان ذکر است ،جلسات ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری قرچک با تأکیدوی و در جهت تسریع در حل مشکلات مردم، هر هفته در محل فرمانداری برگزار می‌شود .

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار