سیمنار تخصصی فناوریهای پیشرفته ساخت سلولهای فتوولتاییک در دانشگاه کاشان برگزار شد

اصفهان (پانا) - سیمنار تخصصی فناوریهای پیشرفته ساخت سلولهای فتوولتاییک با حضور متخصصان فتوولتاییک انرژی خورشیدی کشور چین در دانشگاه کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سیمنار تخصصی فناوریهای پیشرفته ساخت سلولهای فتوولتاییک در دانشگاه کاشان برگزار شد

عضو هیات علمی پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان گفت: این نشست با هدف توسعه همکاریهای علمی و فناورانه در تراز بین المللی و با حضور چهار تن از متخصصان پژوهشگاه

the Research Institute of China Electronics Technology Group Corporation (CETC-48)48

کشور چین و برخی اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و برخی سرمایه گذاران و فعالان حوزه نیروگاه های خورشیدی تشکیل شد.

دکتر محمد نظیفی فرد اظهار داشت: در این نشست تخصصی ضمن معرفی آخرین فناوری های تولید سلول فتوولتاییک و روشهای نوین افزایش بازده سلولهای خورشیدی سیلیکونی، جدیدترین روش های تولید پنل های خورشیدی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست همچنین در خصوص مدل همکاری های مشترک در زمینه تحقیق و توسعه سلولهای خورشیدی بین دانشگاه کاشان و این پژوهشگاه گفتگو شد.

گفتنی است این پژوهشگاه از سال ۱۹۶۴ در کشور چین تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از ۳۵ پروفسور و ۱۹۰ پژوهشگر در حال تحقیق و پژوهش و توسعه فناوری در زمینه های سلولهای خورشیدی، مواد ابر مغناطیسی، سامانه های ذخیره سازی انرژی و همچنین توسعه انواع حسگرهای پیشرفته هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار