رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

انتخابات شورای دانش آموزی فرصتی برای ورود به عرصه های مهمتر است

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در انتخابات شورای دانش آموزی این منطقه گفت:  آموزش و پرورش در عرصه پرورشی و فعالیت های اجتماعی به صورت جدی وارد عرصه شده و انتخابات شورای دانش آموزی فرصتی برای ورود به زندگی اجتماعی و عرصه های مهمتر است.

کد مطلب: ۸۶۵۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی فرصتی برای ورود به عرصه های مهمتر است

بهروز نصیری ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: دانش آموزان ناحیه یک ری از بهترین موقعیت های آموزشی و علمی برخوردار هستند زیرا دارای دبیران متعهد فرهیخته و با سواد هستند.
وی افزود: افراد به اجبار در جامعه اجتماعی و در جمع زندگی می کنند و لازمه حضور در این جامعه داشتن مهارت هایی چون انتخاب درست ، مدیریت صحیح است و مدرسه نیز جامعه کوچک تری است که انتخابات شورای دانش آموزی با هدف انتخاب فرد اصلح یک تمرین است.
نصیری یادآوری کرد: بسیاری از فارغ التحصیل های نظام آموزش و پرورش دروس آموزشی را به خوبی فرا گرفته اند و وارد اجتماع شدند اما از حداقل های زندگی آگاهی ندارند که پیامد های آن ازدواج ناموفق و بیکاری است .
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه علت افزایش آمار های طلاق و بیکاری را نیاموختن شیوه درست زندگی دانست و ادامه داد: آموزش حائز اهمیت است اما در کنار آن تربیت و مهارت های اجتماعی زندگی جایگاه ویژه ای دارد و آموزش و پرورش به صورت جدی وارد این عرصه شده است.
وی گفت: امید است فعالیت های پرورشی ، تشکلات در کنار آموزش نیز دیده شود و در این زمینه نیز دانش آموزان مهارت کسب کنند.
گفتنی است بیست و یکمین دور انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه حجاب با حضور ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و معاونت پرورشی ناحیه شهردار ناحیه ۴ منطقه بیست تهران و سایر مسئولان شهرداری برگزار شد.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار