معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان مطرح کرد:

"هر هفته همرکابی" زمینه‌ساز همگانی شدن دوچرخه‌سواری در اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه لذت استفاده از دوچرخه سبب می‌شود تا دوچرخه سواری به یک برنامه دائمی در زندگی شهروندان تبدیل شود، گفت: "هر هفته همرکابی"؛ زمینه‌ساز همگانی شدن دوچرخه‌سواری در اصفهان است.

کد مطلب: ۸۶۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
"هر هفته همرکابی" زمینه‌ساز همگانی شدن دوچرخه‌سواری در اصفهان

علیرضا صلواتی با اشاره به برگزاری طرح "هرهفته همرکابی" اظهار داشت: سومین هفته از طرح، سه شنبه هفته جاری با حضور مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 10 اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری طرح "هر هفته همرکابی" ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان همکاران ما در ادارات و دستگاه‌های مختلف استان است، باور ما این است که یک بار استفاده از دوچرخه، زمینه و جذابیت لازم برای استفاده همیشگی از این وسیله حمل و نقل پاک را فراهم می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا شهروندان لذت یک بار استفاده از دوچرخه را تجربه کنند، گفت: لذت استفاده از دوچرخه سبب می‌شود تا دوچرخه سواری به یک برنامه دائمی در زندگی شهروندان تبدیل شده و دوچرخه به عنوان کالای پاک در سبد حمل و نقل خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور کارکنان ادارات مختلف در طرح هر هفته همرکابی خاطرنشان کرد: حضور کارکنان بخش‌های مختلف در این طرح نشان می‌دهد که در اصفهان همه هوایار و هوادار شهر هستند، علاوه بر این استفاده از دوچرخه توسط مدیران یک مجموعه سبب تشویق و ترغیب کارکنان زیرمجموعه آن مدیران نیز می‌شود.

صلواتی اظهار داشت: استفاده از دوچرخه باید در میان مدیران، کارکنان بخش خصوصی و دولتی و عموم شهروندان گسترش یابد تا زمینه همگانی شدن استفاده از آن در کل شهر اصفهان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار