مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

3 هزار کلاس چندپایه در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر 31 هزار کلاس درس و 3 هزار کلاس چندپایه در سطح استان فعال هستند.

کد مطلب: ۸۶۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار کلاس چندپایه در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند

جعفر پاشایی در گردهمایی روسای ادارات سنجش استان های سراسر کشور در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 750 هزار دانش آموز در 5 هزار و 200 مدرسه فیزیکی و 8 هزار و 200 مدرسه دایر در سطح استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 31 هزار کلاس درس و 3 هزار کلاس چندپایه در سطح استان فعال هستند و 45 هزار نفر اعم از نیروهای ستادی و صف در سنگر مقدس تعلیم و تربیت مشغول به خدمت هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزیابی های وازرت، در 5 سال گذشته، آذربایجان شرقی همیشه رتبه های یک تا 5 را به خود اختصاص داده است و در جشنواره شهید رجایی سه سال متوالی، به عنوان دشتگاه برتر انتخاب شده است.

پاشایی افزود: دو سال متوالی نیز در کسب رتبه های زیر هزار در آزمون کنکور سراسری بعد از تهران رتبه دوم را استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: رویکرد ما یادگیری دوحلقه ای یعنی حل مساله با روش های جدید آموزشی و پرورشی است و اقدامات حوزه سنجش کشور نیز دقیقاً مصداق یادگیری دو حلقه‌ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار