تجلیل ازبرگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری درشهر قدس

شهرقدس (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری ویژه فرهنگیان با حضور مدیرآموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازبرگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری درشهر قدس

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی-هنری ویژه فرهنگیان با حضور صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش ، علی سلیمانی معاون آموزش متوسطه و محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهر قدس در سالن اجتماعات شهید دهنو منطقه برگزار شد.
صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی با اشاره به سختی ها و موانع کارفرهنگی اظهار داشت: کار فرهنگی ظرافت‌های خاصی برخوردار است به این دلیل که سر و کار ما با انسان ها است. کشورهایی که سرمایه گذاریشان روی فرهنگشان بوده است به نتیجه خوبی رسیده اند.
وی در ادامه افزود: وقتی انقلاب کشاورزی به وجود آمد زندگی انسان تغییر کرد و انسان توانست محیط های اطراف زندگی خود را بشناسد و با محیط های مختلف آشنا شود، تا جایی که خط به وجود آمد و از خود آثار زیادی گذاشت که همه این اثر ها اثر انسانها بوده است.
محمدی در رابطه با اهمیت نمره برای اولیا دانش آموزان گفت: تمام پدر و مادرانی که فرزندشان مشغول تحصیل اند به دنبال این مسئله هستند که دانش آموزشان ۱۰ درصد در درس فیزیک بیشتر موفق شود یا در درس شیمی ۵ درصد بیشتر تست بزند،در صورتی که باید بیشتر وقت خود را برای آموزش مهارت های زندگی صرف کنند. باید به مهارت هایی مانند فرهنگ ترافیک، با صدای بلند صحبت نکردن ،ضرر نرساندن به محیط زیست وهدر نرفتن آب و ...توجه داشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهر قدس تاکید کرد: متاسفانه ما ایرانیان عادت به نوشتن نداریم و باید به دانش آموزان خود بیاموزیم که در همه مواقع باید نوشتن را یاد بگیرند و این عادت زشت و ناپسند ننوشتن را کنار بگذارند.
محمدی افزود:از مدیران عاجزانه خواهشمندم که از همکاران خود بخواهند حداقل ۱۰ دقیقه از وقت کلاس را برای آموزش مهارت های زندگی مثل حفظ محیط زیست، جلوگیری ازهدر نرفتن آب و جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست صرف کنند وزندگی دانش‌آموزان مدرک گرفتن و درس خواندن نیست وعلاوه بر اینکه در کنار درس خواندن باید مهارت های زندگی و مهارتهای زندگی کردن را بیاموزند.
صادق محمدی خاطر نشان کرد: کشور ما منابع زیادی دارد اما متاسفانه از آن استفاده صحیحی نمی شود. پس ما باید این را به فرزندانمان بیاموزیم که از منابع خدادادی به صورت درست استفاده بکنند و این موضوع به عهده همه معلمان و مراکز آموزشی است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد دستگاه آموزش تربیتی تصریح کرد:اگر میلیاردها هم پول هزینه شود ولی اگر دستگاه آموزش تربیتی ضعیف باشد، هیچ پیشرفتی شکل نخواهد گرفت. آموزش و پرورش هیچ نیرویی را به راحتی جذب نمی‌کند و باید همه معلم ها تخصص کافی در زمینه آموزش داشته باشند و این وظیفه هر شخصی نیست.
شایان ذکر است،این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز به نفرات برتر مسابقات پرسش مهر و فرهنگی و هنری ویژه فرهنگیان مدارس به پایان رسید.

/ خبرنگار : هدیه قنبرلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار