عباسی در همایش تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات ۱۴ گانه قرآنی، فرهنگی و هنری و پرسش مهر ۱۸ ریاست جمهوری منطقه افشار

مسابقات ابزار تربیتی است نه هدف

زنجان(پانا)-همایش تجلیل ازنفرات برتر مسابقات فرهنگی، هنری و چهارده گانه قرآنی و پرسش مهر 18 ریاست محترم جمهوری در منطقه افشار برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ابزار تربیتی است نه هدف

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات 14 گانه قرآنی، فرهنگی و هنری و پرسش مهر18 ریاست محترم جمهوری منطقه با حضور عباسی معاونت محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل، موسوی امام جمعه شهر گرماب، موسوی بخشدار بخش گرماب، حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه، قنبری سرپرست اداره فرهنگی و هنری اداره کل، صالحی رییس دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی ، مدیران، مربیان و معاونین پرورشی و دانش‌آموزان منتخب در سالن همایش‌های شهید چمران شهر گرماب برگزار گردید.

«محمود عباسی» معاون پرروشی و فرهنگی اداره کل در این همایش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران منطقه، کار و فعالیت در حوزه پرورشی را بسیار گسترده و دارای حجم بسیار بالا و در عین حال بسیار ظریف دانست و گفت: اهداف حوزه پرورشی و فرهنگی در راستای حیات طیبه و سند تحول بنیادین است.

عباسی در ادامه افزود: مسابقات ابزاری برای رسیدن به اهداف و در راستای تربیت است و خود مسابقات هدف نیست.

ایشان با اشاره به مشارکت پر شور و گسترده دانش آموزان در مسابقات قرآنی اضافه کرد: بیش از 75 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در مسابقات قرآنی حضور و شرکت کرده‌اند که این موجب امیدواری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان گفت: توجه به همه عوامل آموزشی و تربیتی جز مسائل پرورشی است و مدرسه محل زندگی، محل تربیت و محل آموزش مهارت‌های زندگی و کانون خلق فرصت است.

عباسی در ادامه ضمن دعوت از همه ارگان‌ها و گروه‌ها و مسئولان به مشارکت در برنامه‌ها و همفکری در تربیت فراگیران ، لزوم توجه و اهمیت به مطالعه و کتابخوانی را خواستار شد.

وی در ادامه به آمار و ارقام آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرا روی تعلیم و تربیت اشاره کرد و از عوامل و مسئولین خواست با پیش دستی و پیش بینی درست و با استفاده از برنامهریزی مناسب از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خواستار پرورش اعتماد به نفس، خود باوری و مشارکت پذیری دانش‌آموزان در تصمیم گیری، برای جلوگیری از انحرافات و لزوم توامند سازی مربیان و مشاوران تاکید کرد و گفت: از متولیان تعلیم و تربیت می‌خواهم اخلاق محوری را سرلوحه کار خود در مدارس قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار