رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهر قدس :

در ایران اسلامی کمک به هم نوع از وظایف انسانی هر فرد می باشد

شهر قدس (پانا) -رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم جشن عاطفه ها که در آموزشگاه سعادت شهرقدس برگزار شد گفت :آشنا کردن دانش آموزان با فلسفه و فرهنگ حس نوع دوستی از اهداف مهم جشن عاطفه ها می باشد.

کد مطلب: ۸۵۹۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
در ایران اسلامی کمک به هم نوع  از وظایف انسانی هر فرد می باشد

امیر عذیری رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در رابطه با هدف از برگزاری جشن عاطفه ها اظهار کرد: کشور ما کشوری اسلامی است و یکی از وظایف ما در کشور اسلامی کمک به یکدیگر می باشد.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد در طول سال تحصیلی این مراسم را در دو مرتبه به مردم یادآوری می کند ، یکی در ابتدای سال تحصیلی با عنوان جشن عاطفه ها و دیگری در پایان سال تحصیلی با عنوان جشن نیکوکاری میباشد.

وی تصریح کرد:آشنا کردن دانش آموزان با فلسفه فرهنگ نوع دوستی زمینه ای برای فرهنگ سازی در رابطه با این موضوع می باشد و کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه استفاده می شود ولذا مدارسی که احتیاج به کمک مالی ندارند به عنوان مدارس معین شناخته شده اند که کمک هایی که جمع آوری کرده اند به مدارس نیازمند داده شود .

عذیری در رابطه با شناسایی مدارس و دانش آموزانی نیازمند و بی بضاعتتاکید کرد :بعضی به کمیته امداد مراجعه کرده و تحت پوشش کمیته قرار می گیرند ولیکن بعضی از افراد که تحت پوشش کمیته امداد نیستند با سر فصلی با عنوان مدد جویان تک خدمتی ،مبحث تکریمی برای آنان اجرا می شود و یک سری هم از طرف انجمن اولیا مدارس شناسایی می شوند.

/ خبرنگار: پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار