مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: خانواده مهد آموزش مهرورزی برای دانش آموزان است

قرچک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در آیین مهر عاطفه ها گفت: خانواده اولین بستر آماده سازی برای دانش آموزان است که آیین مهرورزی و کمک به هم نوع را فرا گیرند.

کد مطلب: ۸۵۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:  خانواده مهد آموزش مهرورزی برای دانش آموزان است

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز ایران و جمعی از خیرین مدرسه ساز، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و فرماندار و دیگر مسولان اداری و آموزش و پرورش شهرستان قرچک، جشن عاطفه ها در آموزشگاه دخترانه خیری فاطمه عرب قرچک برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند خانواده را مهد آموزش مهرورزی برای دانش آموزان دانست و گفت: ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش باید تلاش کنیم تا در کنار خانواده ها که اولین بستر آموزشی برای دانش آموزان هستند، به آن ها یاد بدهیم تا در جامعه گره گشای یکدیگر هم باشند و روحیه کمک به هم نوع و مهرورزی را سرلوحه رفتار های خود قرار دهند.

وی گفت و گو را حلقه گمشده ارتباطی میان افراد جامعه عنوان کرد و افزود: باید سعی کنیم با روحیه تعامل در بین نسل ها ارتباط ایجاد کنیم تا بتوانیم از این طریق درجهت انتقال ارزشها و مفاهیم آرمانی از جمله کمک به یکدیگر بهره مند شویم.

در این مراسم مسولان در کنار دانش آموزان آموزشگاه خیری فاطمه عرب کمک های نقدی خود را به صندوق ها انداختند.

جشن عاطفه ها هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، برای جمع‌آوری کمک ها و هدایای ‌مردمی به منظور یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و محروم از سوی کمیته امداد امام خمینی و سازمان دانش آموزی در سراسر کشور اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار