معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

بیست و یکمین برنامه ی معلم پژوهنده در استان ایلام با معرفی افراد برتر پایان پذیرفت

ایلام (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: بیست و یکمین برنامه ی معلّم پژوهنده از بهمن ماه سال گذشته در تمامی مدارس سطح استان آغاز شد و تعداد 507 اثر از 520 نفر از معلّمان استان دریافت شد و مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین برنامه ی معلم پژوهنده در استان ایلام با معرفی افراد برتر پایان پذیرفت

بیست و یکمین برنامه ی معلّم پژوهنده که با هدف گسترش فعالیت‌های پژوهشی معلمان و همکاران فرهنگی، شناخت معلّمان نوآور و پژوهشگر و بهره گیری از تجارب ارزشمند آنان در جهت ارتقای کیفی نظام آموزش و پرورش انجام گرفت با معرّفی صاحبان آثار برتر و برگزیدگان مراحل شهرستان و استان به کار خود در این مراحل پایان داد.

تاج الدّین صالحیان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در این زمینه گفت: بیست و یکمین برنامه ی معلّم پژوهنده از بهمن ماه سال گذشته در تمامی مدارس سطح استان آغاز شد. در این برنامه تعداد 507 اثر از 520 نفر از معلّمان استان دریافت شد و مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

صالحیان افزود: با اتمام داوری ها، تعداد 25 اثر که نمره ی لازم را کسب نموده بودند به عنوان افراد برتر مرحله ی شهرستان / منطقه برگزیده شدند که با توجّه به میانگین نمره در ارزیابی مرحله ی استانی، تعداد 6 اثر از آنان در داوری مجدّد به عنوان برگزیدگان مرحله ی استانی مشخّص شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان در ادامه اظهار داشتند: خانم ها مرضیه شهبازی (ایلام - مدرسه ی استثننایی گل ها)، منصوره گل گل نیا (شهرستان سیروان) ، فاطمه بختیاری (شهرستان چرداول)، پرستو وحیدی (ایلام) و آقایان ناصر علیمرادی (شهرستان مهران) و بهنام یاسمی (شهرستان ایوان) برگزیدگان مرحله ی استانی بوده که با توجّه به سهمیه ی استان ها، سه اثر از بین آن ها برای ارزیابی و داوری در مرحله ی کشوری به پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش معرّفی خواهند شد.

صالحیان در پایان اظهار نمود: از برگزیدگان مراحل شهرستان و استان به همراه مدیران و رابطان پژوهشی فعّال و برتر در اجرای برنامه ی معلّم پژوهنده، در هفته ی پژوهش تجلیل به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار