رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان خبر داد:

برگزاری بیست و یکمین برنامه ی معلمان پژوهنده زنجان با ارائه 231 عنوان اقدام پژوهی

زنجان (پانا) - اکبر حیدری رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان از برگزاری بیست و یکمین برنامه ی معلمان پژوهنده با ارائه 231 عنوان اقدام پژوهی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و یکمین برنامه ی معلمان پژوهنده زنجان با ارائه 231 عنوان اقدام پژوهی

اکبر حیدری گفت: در بیست و یکمین برنامه ی معلمان پژوهنده در سال تحصیلی 97-96، 231 عنوان گزارش اقدام پژوهی همکاران فعال فرهنگی با هدف شناسایی و حل مسایل مدرسه ای واصل و مورد داوری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت 9 اثر به عنوان منتخب استانی و 15 اثر نیز به عنوان منتخب منطقه ای انتخاب گردیدند.

رییس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان اضافه نمود: در این راستا فریبا کبیری ا ز ناحیه دو زنجان و همچنین نیم تاج حسنی ازشهرستان ابهر به عنوان نفرات برتر اول و دوم استانی برگزیده شدند و به مرحله ی کشوری راه یافتند.

وی یادآوری نمود: نتاج داوری در پورتال گروه تحقیق و پژوهش استان به آدرس research.zanjanedu.ir بار گذاری شده است و در هفته پژوهش نیز از نویسندگان گزارش های برتر تقدیر بعمل خواهد آمد .

حیدری در بخش دیگری از سخناتن خود ابراز داشت: فرایند دستورالعمل معلم پژوهنده از سال 1375 شروع و تا سال 1397در قالب بیست و یک برنامه به فعالیت خود ادامه داده است و این نشان از توجه همکاران به فعالیت های پژوهشی در سطح مدارس است و نیاز به این دارد که مسئولین امر نیز توجّه ویژه ای در انگیزش بخشی آن داشته باشند .

وی ادامه داد: در همین راستا، گروه تحقیق و پژوهش استان ضمن قدردانی از زحمات تمام عزیزانی که در طول این چند سال با مشارکت در فرایند برنامه معلمان پژوهنده و ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده گروه تحقیق و پژوهش استان را یاری نموده­اند، دعوت می­نماید تا تجارب ارزشمند و نظرات خود را جهت کاربست یافته های گزارش های اقدام پژوهی در اختیار کارشناسان و برنامه‌ریزان حوزه گروه تحقیق و پژوهش استان قرار دهند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار