دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

ثبت‌نام 96 درصدی دانش‌آموزان در مدارس زنجان

زنجان(پانا)-دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 96 درصد دانش‌آموزان در مدارس زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار به جز مدارس بزرگسالان و راه دور است.

کد مطلب: ۸۵۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام 96 درصدی دانش‌آموزان در مدارس زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: براساس آخرین آمار تا دیروز 834 دانش‌آموز در مدارس استثنایی استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 4 هزار و 946 دانش‌آموز در سال‌جاری در پیش‌دبستانی‌های استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند؛ بیان کرد: 101 هزار و 908 زنجانی نیز در سال‌جاری در مقطع ابتدایی ثبت‌نام کردند.

سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی دوره اول متوسطه را 41 هزار و 657 نفر اعلام و خاطر نشان کرد: در دوره دوم متوسطه نیز 31 هزار و 886 دانش‌آموز در مدارس استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه 181 هزار و 231 نفر در مدارس استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند؛ اضافه کرد: این آمار به جز ثبت‌نام بزرگسالان و راه دور در مدارس است.

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون قریب به 96 درصد پیش‌بینی ثبت‌نام در مدارس انجام شده است؛ عنوان کرد: ثبت‌نام در روزهای آینده به پایان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار