توسط مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش؛

دبیر ستاد مركزی نظارت بر امر ثبت نام دانش آموزان معرفی شد

خبرگزاری پانا:مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش، مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات را به عنوان دبیرستاد مركزی نظارت بر امر ثبت نام دانش آموزان معرفی كرد.

کد مطلب: ۸۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سید جمال صبح خیز در بخشنامه ای خطاب به مدیران كل آموزش وپرورش استان های سراسر كشور با بیان مواردی به عنوان مكمل دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 93-92 ، خاطرنشان کرد: مسئولان ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات در ادارات كل استان ها و مناطق آموزشی تابعه به عنوان دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام استان و منطقه تعیین می شوند تا بر حسن اجرای این دستورالعمل و فرآیند ثبت نام نظارت كنند.

براساس این گزارش، ثبت نام دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی به جز پایه اول ابتدایی از 15 خرداد ماه تا 15 تیرماه خواهد بود.

همچنین، سنجش سلامت پایه های اول دبستان نیز از اول خرداد در پایگاه هایی كه ادارات آموزش وپرورش تعیین می كند، انجام خواهد شد.

صبح خیز با اظهار امیدواری از این كه همكاران با رعایت اصل صرفه جویی اقتصادی، نظارت دقیق و فراگیری را در امر ثبت نام دانش آموزان اعمال كنند، تصریح كرد: شایسته است با تدبیر واهتمام كافی و بكارگیری همه امكانات با تكیه بر تجربه موفق سال های گذشته در مدیریت مطلوب فرآیند ثبت نام ،‌نسبت به اجرای دقیق دستور العمل اجرایی ثبت نام اقدام شود.

درادامه این بخشنامه آمده است: تمامی اقدامات لازم در امر ثبت نام مانند، تشكیل ستادهای اصلی و فرعی نظارت بر ثبت نام و.... براساس دستور العمل سال گذشته برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار