درکانون سمیه برگزار شد؛

اولین همایش معاونین پرورشی و مربیان تربیتی آموزش و پرورشی ناحیه یک ری به مناسبت آغاز سال تحصیلی98-97

شهرری (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری جلسه تخصصی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش معاونین پرورشی و مربیان تربیتی آموزش و پرورشی ناحیه یک ری به مناسبت آغاز سال تحصیلی98-97

رحمت اله قاسمی پور در ابتدا به عملکرد سال گذشته معاونین پرورشی و تربیتی پرداخت و خواستار تلاش و پیگیری های مضاعف جهت پیشبرد اهداف پرورشی شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری به اهمیت برنامه‌های پرورشی و تربیت بدنی از جمله برنامه صبحگاهی و برپایی با شکوه نماز جماعت و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان اشاره داشت و در ادامه به تبیین برنامه‌ها و فعالیت پرورشی و تربیت بدنی سال تحصیلی 97-۹8 از جمله مسابقات معارفی، فرهنگی و هنری، انتخابات شورای دانش آموزی، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، تشکل‌های دانش آموزی، اردوها، ارتباط تنگاتنگ با دبیران تربیت بدنی آموزشگاه و... تاکید کرد.

شکراله حافظی مسئول حوزه‌ بسیج دانش آموزی ناحیه نیز در این همایش به تبیین برنامه‌ها و اهداف بسیج دانش آموزی در تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی پرداخته و گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانش آموزی به عنوان بزرگترین و قانون‌مند و با برنامه‌ترین تشکل دانش آموزی در کشور ارائه نمودند و بر تعامل و همکاری این نهاد با آموزش و پرورش و به خصوص بخش تعلیم و پرورش تاکید کردند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار