جام حذفی

تراکتورسازی نتیجه را به صنعت نفت واگذار کرد

تبریز (پانا)- تیم تراکتورسازی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در شهر آبادان به مصاف تیم صنعت نفت این شهر رفت که در پایان سرخ‌پوشان در ضیافت های پنالتی مغلوب حریف شد و از صعود به مرحله بعدی جام حذفی باز ماند .

کد مطلب: ۸۵۳۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تراکتورسازی نتیجه را به صنعت نفت واگذار کرد

در این دیدار که با توجه به حضور ۳ بازیکن ملی پوش تیم تراکتورسازی در اردوی تیم ملی، کادر فنی تیم تصمیم گرفتند تا به این بازیکنان در نیمه نخست استراحت دهند، جان توشاک در نیمه نخست تیم خود را با ترکیب محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی‌زاده ، رضا شربتی ، دانیال اسماعیلی فر ، علی‌رضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور ، یوکیا سوگیتا ، آنتونی استوکس و لی اروین راهی زمین مسابقه کرد.

در نیمه نخست این مسابقه تراکتورسازان برتری نسبی بر حریف خود داشتند تا اینکه با اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان جاسم کرار گل نخست تیم صنعت نفت را به ثمر رساند که دقایقی بعد سرخ‌پوشان توست آنتونی استوکس از روی ضربه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساندند تا این نیمه با تساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم تراکتورسازان تغییر تاکتیک دادند و با تعویض های سرمربی ولزی خود برای رسیدن به گل‌های بیشتر تلاش کردند که دانیال اسماعیلی فر گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه تیم میزبان کرد و دقایقی بعد آنتونی استوکس گل سوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

پس از این گل تراکتورسازان دقایقی بازی را از دست دادند و این غفلت کافی بود تا این فرصت نصیب تیم نفت شود که گل دوم و سوم خود را به ثمر برساند‌ تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

وقت اضافی نخست این دیدار بدون اتفاق خاصی پیگیری می شد که مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازان توسط داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای شاگردان جان توشاک دشوار شود‌.

نیمه دوم وقت‌های اضافی هم بدون رد و بدل شدن گل پایان یافت تا بازی به پنالتی ها کشیده شود.

در ضربات پنالتی علی عبدالله زاده و مهدی مهدی‌پور پنالتی‌های خود را از دست دادند تا تراکتورسازی خیلی زود از جام حذفی کنار برود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار