مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان: در حل معضلات اجتماعی باید از ظرفیت بالای معلمان به‌عنوان بالاترین مرجع اجتماعی در جامعه استفاده شود

زنجان (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در مراسم تجلیل از داوران مسابقات فرهنگی هنری،پرسش مهر و فعالان رسانه ای گفت:در حل معضلات اجتماعی باید از ظرفیت بالای معلمان بعنوان بالاترین مرجع اجتماعی در جامعه استفاده شود.

کد مطلب: ۸۵۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان: در حل معضلات اجتماعی باید از ظرفیت بالای معلمان به‌عنوان بالاترین مرجع اجتماعی در جامعه استفاده شود

مسیح ا... سلطانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در مراسم تجلیل از داوران مسابقات فرهنگی هنری, پرسش مهر و فعالان رسانه ای استان در کانون سهروردی گفت: کوتاهی در مسائل تربیتی به سود جامعه ما نخواهد بود و همه کسانی که در امر تعلیم و تربیت دغدغه دارند باید همت خود را در کاهش آسیب های روحی و روانی دانش آموزان به کار گیرند.

وی نگاه به مسائل تربیتی با رویکرد رسانه ای را ارزشمند دانست و افزود: ذائقه دانش آموزان تغییر کرده و امروزه در عصر رسانه و فضای مجازی, اهتمام آموزش و پرورش در امر سواد رسانه ای قابل تقدیر است.

سلطانی کاهش آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان را دغدغه مشترک دولت و خانواده ها عنوان کرد و گفت: در حل معضلات اجتماعی باید از ظرفیت بالای معلمان بعنوان بالاترین مرجع اجتماعی در جامعه استفاده شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان استرس و اضطراب را از جمله دلایل بروز آسیب های روانی عنوان کرد اظهار داشت: با توسعه سواد رسانه ای می توانیم میزان اعتماد به نفس دانش آموزان را ارتقا بخشیم.

در ابتدای این مراسم نیز محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان استان را نتیجه زحمات مربیان و دانش آموزان دانست و گفت: کسب بیش از 70 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر نشان از بالندگی حوزه فرهنگی و هنری هم در بخش دانش آموزی و هم همکاران است.محمود عباسی داوران مسابقات را جزو طبقه فرهیختگان علمی و هنری استان عنوان کرد و افزود: بخش عظیمی از فرایند برگزاری مسابقات بر دوش داوران مسابقات است و باید با ارتقا سطح تعاملات گفتمان سازی قالب را محور تربیت قرار دهیم.

وی تربیت چند بعدی را نیازمند مشارکت همه فرهیختگان استان دانست و اضافه کرد: با تعامل و ارتباط مناسب با نخبگان استان می توانیم افکار عمومی را درمسیر درست هدایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار