رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد: آغاز فصل جدید فعالیت بیمارستان امام سجاد(ع) با انجام نخستین عمل جراحی

تبریز (پانا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بیمارستان امام سجاد(ع) واحد تبریز با انجام موفق نخستین عمل جراحی در این بیمارستان فصل جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد: آغاز فصل جدید فعالیت بیمارستان امام سجاد(ع) با انجام نخستین عمل جراحی

عزیز جوانپور اظهار کرد:‌ به لطف پروردگار متعال و برای نخستین بار، عمل جراحی گوش از سوی محمود بهشتی جراح گوش، حلق و بینی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در بیمارستان امام سجاد (ع) با موفقیت انجام شد.

جوانپور افزود: ‌با انجام این عمل موفقیت‌آمیز، حال بیمار رو به بهبود بوده و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با تشکر از دکتر بهشتی رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) واحد تبریز و کادر درمانی گفت: مجوز را‌ه‌اندازی بیمارستان 136 تختخوابه امام سجاد (ع) واحد تبریز با زیربنای 19 هزار متر مربع، تیر سال‌ جاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

وی ادامه داد: اکنون درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی گوش، حلق و بینی، عفونی، غدد، ارتوپدی، اعصاب، طب فیزیکی، کلیه و مجاری ادرار، توانبخشی، توراکس، پوست و مو، ریه، زنان،‌ کودکان، داخلی و دندانپزشکی در این بیمارستان فعال بوده و آماده پذیرش بیمار است.

جوانپور افزود:‌ آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و اورژانس بیمارستان نیز به طور کامل بهره‌برداری شده و آماده ارائه خدمات است.

وی اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی عمل‌های جراحی مورد نیاز مردم در این مرکز انجام بگیرد و گام‌های مؤثر و مثبتی در راستای توسعه سلامت و بهداشت جامعه، رضایتمندی و حل مشکلات بیماران برداریم.

رئیس واحد تبریز از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت‌های مدیریت توسعه و منابع، علوم پزشکی، حوزه عمرانی واحد تبریز و کارکنان بیمارستان قدردانی کرد و افزود: با راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد (ع) واحد تبریز،‌ افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و دستیاری در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار