نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: اربعین ، بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اربعین حسینی یکی از سنت های برجسته در میان مردم، عالمان و بزرگان اسلام است و این فرهنگ بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است.

کد مطلب: ۸۴۸۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:  اربعین ، بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای ستاد اربعین استان با بیان اینکه اربعین مانور جبهه حق درمقابل استکبار جهانی و دشمنان اسلام است، گفت: چند سال پیش که از سوی جبهه استکبار سرزمین کربلا آماج حملات و تهدیدات تروریستی و تکفیری بود، زائران اربعین در کنار عشق و علاقه به زیارت حرم شهدای عاشورا با نیت شهادت در مسیر عشق به نهضت جاودانه امام حسین(ع) راهی این سفر میشدند.

امام جمعه تبریز افزود: زیارت اربعین یک فرهنگ است و این فرهنگ به امنیت دو کشور عراق و ایران تاثیر بسزایی داشته است.

وی زیارت اربعین را اعتبار نظام دانست و گفت: اهمیت به این حرکت فرهنگی امیدها را در دل نسل جدید زنده میکند و آینده سازان این مرز و بوم را با نهضت خونین عاشورا و آموزه های آن آشنا میسازد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر حمایت از حرکت عظیم و پیاده کاروان های اربعین خاطرنشان کرد: تلاش های همه دستگاه های متولی در امر کاروان های زیارت اربعین ستودنی است اما برای تسهیل امورات سفر زائران در خروجی مرزهای کشور و خاک کشور عراق و همچنین تعیین و تامین ارز مسافران اتخاذ تدابیر لازم بسیار ضروری است.

در ابتدای این دیدار نمایندگان دستگاه های ذیربط با ستاد اربعین حسینی از آخرین وضعیت اقدامات انجام یافته گزارش دادند./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار