رییس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا: 59درصد کارمندان آذربایجان شرقی بسیجی هستند

تبریز (پانا)- رییس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا گفت: 60 هزار و 500 نفر در استان کارمند داریم که ۵۹ درصد آنها بسیجی هستند.

کد مطلب: ۸۴۸۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا: 59درصد کارمندان آذربایجان شرقی بسیجی هستند

سرهنگ محمد اسکندری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شخصیت بزرگوار از سیره خوبی برخوردار بودند و امروز باید مسئولین آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت، دولتمردان موظفند عملکرد نظام را با وجود تبلیغات منفی دشمن به نسل حاضراطلاع رسانی کنند، گفت: با وجود این استراتژیهای دشمن، نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه اقتدار در عرصه های بین المللی حضور پررنگ و درخشانی دارد.

رییس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمامی فراز و نشیبها و چالش های پیش روی، کار خود را ادامه می دهد و جوانانی مثل شهید حججی ثابت کردند که انقلاب ما به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) وصل خواهد شد.

اسکندری با بیان این که تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری از اولویت با بسیج کارمندی است، ادامه داد: ارتقای منزلت و محبوبیت بسیج کارمندی زمانی اتفاق می افتد که گره گشای مشکلات و مطالبات کارمندان باشد.

وی گفت: نزدیک 35 هزار و 573 نفر از کارمندان استان عضو بسیج هستند که 21 هزار و 619 نفر آنان بسیج فعال هستند.

رییس سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا گفت: یکی از برنامه های ما بحث حجاب و عفاف است و خوشبختانه ادارات استان در این حوزه وضع خوبی را دارند.

اسکندری در تشریح برنامه های هفته بسیج کارمندی گفت: همایش بسیج کارمندی روز 6 شهریور ماه برگزار می شود و در طول این هفته اردوهای جهادی، نشستهای ویژه دهه امامت و ولایت و دیدار با خانوده شهدا و جانبازان را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار