مسئول امور بانوان آموزش پرورش ناحیه یک شهرری تاکید کرد:

آموزش رفتار صحیح به دانش آموزان در زمینه رعایت عفاف و حیا در رفتار و گفتار

شهرری (پانا)- مسئول امور بانوان آموزش پرورش ناحیه یک شهرری گفت: درسال گذشته نشست های تخصصی متعددی برای مادران و دختران با موضوعات مختلف برگزار شده که در بخش متوسطه گزینش درست دوست خوب و ارتباط مناسب اولیا با دانش آموزان از عناوین مهم این جلسات بوده است.

کد مطلب: ۸۴۷۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رفتار صحیح  به دانش آموزان  در زمینه  رعایت عفاف و حیا در رفتار و گفتار

نسرین ساغرچیان در این رابطه اظهار کرد: بیشترین فعالیت ما در بخش ابتدایی است که تاکید بر رفتار صحیح دانش آموزان و رعایت عفاف و حیا در رفتار و گفتار داشتیم.
وی در ادامه با اشاره به روز دختر و میلاد حضرت معصومه(ع) گفت : به مناسبت این روز دختران نخبه در سطح منطقه شناسایی و معرفی شدند و برای آنها یک اردوی تفریحی و آموزشی در باغ کتاب تدارک دیده شد که دختران برنامه هایی مثل همخوانی قرآن، تئاتر و موسیقی را ارائه کرده و از دختران برگزیده در این مراسم تجلیل به عمل آمد.
ساغرچیان با اشاره به اهمیت طرح عفاف و حجاب در مدارس گفت: تصمیم داریم در شهریور ماه سال جاری جشنواره مدو لباس ایرانی اسلامی را به صورت مشترک در سطح شهرستانهای استان برگزار کنیم تا دانش آموزان،اولیا و همکاران ما بتوانند ضمن بازدید از این جشنواره الگوی لباس اسلامی مورد نظر خود را نیز فراهم کنند.
/ خبرنگار:شیدا مشهور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار