معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد :

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش ناحیه یک ری درراستای ترویج عفاف و حجاب

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از معرفی این ناحیه به عنوان رتبه برتر در بین مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بحث ترویج عفاف و حجاب خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

رسول ملکی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری درگفت و گو باخبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک ری درارزیابی سال‌ جاری در بین مناطق شهرستان های استان تهران موفق به کسب عنوان برتر در زمینه ترویج حجاب و عفاف شده است.

کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در ادامه این گفت و گوبا اشاره به معیارهای مختلف برای بررسی وضعیت حجاب و عفاف تصریح کرد: پایش و بررسی وضعیت عفاف و حجاب ترویج حجاب و عفاف، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب، آموزش و اقناع­‌سازی و خدمات فرهنگی و هنری و تبلیغی عفاف و حجاب از جمله این اقدامات است.

نسرین ساغرچیان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مشاوره­ای، فضاسازی و تبلیغات محیطی و حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری عفاف و حجاب از دیگر بخش‌های این معیار است، افزود: تشویق و ترغیب، ارشاد و راهنمایی متخلفان و متمردین و نظارت و ارزیابی رعایت عفاف و حجاب دیگر بخش‌های این معیار است.

کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اینکه این معیارها هر یک خود زیر مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را به دنبال دارد، اضافه کرد: این اقدامات در راستای ترویج، معرفت ­افزایی و نهادینه ­سازی فرهنگ درحوزه­ حجاب و عفاف در بین افراد جامعه انجام می‌شود.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار