معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی :

تعطیلی میدان قدیم عرضه دام بیرجند

بیرجند (پانا) ـ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت:میدان قدیم عرضه دام بیرجند از امروز تعطیل شد و به محل جدید انتقال یافت.

کد مطلب: ۸۴۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی میدان قدیم عرضه دام بیرجند

محمد علی بخشی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: میدان دام بیرجند امروز پس از سالها تلاش و پیگیری از حاشیه شهر به میدان دام جدید واقع در حومه روستای حسین آباد منتقل شد.


بخشی افزود: علی رغم اینکه میدان جدید عرضه دام در حومه روستای حسین آباد پیش از این افتتاح شده بود ولی متأسفانه فروش و عرضه دام همچنان در میدان قدیم ادامه داشت و امروز با توجه به اهمیت موضوع و مخاطرات بهداشتی که این مرکز برای سلامت مردم داشت به صورت رسمی تعطیل شد.


وی با اشاره به نزدیکی ایام عید قربان گفت: دامپزشکی فقط در میدان جدید دام، خدمات بهداشتی ارائه می کند و خیران برای خرید دام بایستی به میدان جدید مراجعه کنند.


خیران همچنین با توجه به مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی ذبح دام در منازل و معابر برای همشهریان، ذبح دام را در کشتارگاه و تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی انجام دهند.


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با بیان اینکه میدان جدید دام در حومه روستای حسین آباد، گنجایش انتقال تمام فروشندگان به این محل را دارد و از نظر بهداشتی، کامل مورد تأیید دامپزشکی است افزود: انتقال این میدان سرانجام پس از ده سال پیگیری به نتیجه رسیده است بنابراین از همه فروشندگان و خریداران دام تقاضامندیم که همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار