برگزاری جشن بزرگ علم ودانش در البرز

کرج (پانا) - با حضور مدیر کل تعاون،کاروفاه اجتماعی ونیز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان البرز جشن بزرگ علم ودانش وتجلیل از فرزندان دانش آموز ودانشجوی نمونه همکاران اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در سالن مرکز تربیت مربی وپژوهشهای فنی وحرفه ای کرج برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۶۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن بزرگ علم ودانش در البرز

در ابتدای این جلسه برنامه طنز تئاتر خنده وتقلید صدا از سوی هنرمندان بنام استان وکشور انجام پذیرفت و قرعه کشی و سایر برنامه های شاد ومفرح جهت همکاران از سوی هنرمندان مدعو استان البرز برگزار گردید.

در ادامه اسماعیل خلیلی مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت : هدف از این برنامه نیز تجلیل از فرزندان دانش آموز نمونه کارکنان اداره کل به منظور تشویق و تقدیر از کسب رتبه های برتر تحصیلی آنان و فراهم آوردن فضایی پرنشاط و پرانگیزه برای خانواده های همکاران این مجموعه است.

وی با ابراز خرسندی از حضور خود در کنار کارکنان این اداره کل در این مراسم اظهار امیدواری کرد که کلیۀ دانش آموزان ودانشجویان ممتاز با تداوم تلاش و فعالیت خود بتوانند به مدارج بالای علمی دست یابند .

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان در خصوص اهمیت برگزاری جشنهای خانوادگی در ادارات خاطرنشان کرد : نشاط وشادمانی خانواده های همکاران و بودن در کنار آنها در این مراسم سالیانه ، انگیزه ای برای تلاش مضاعف در زمینه شغلی همکاران و ایجاد روحیه خوب برای خدمت مطلوب تر به مردم شریف استان و انجام فعالیتهای اداری و نیز پیشرفت تحصیلی فرزندان دانش آموز پرسنل اداره کل را فراهم خواهد کرد .

درادامه سردار اکبریان نیز با تقدیر از زحمات پرسنل زیرمجموعه این وزارتخانه در استان البرز از حضور در جمع کارکنان اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: حضور اینجانب در این مراسم و در بین خانواده همکاران پرتلاش اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی به منظور تجلیل از تلاشهای همکاران این بخش در استان که مسئولیت هدایت ومراقبت وصیانت از نیروی کار ، اشتغال ، رفاه وامور اجتماعی ونیز توسعه بخش تعاون استان را برعهده دارند صورت پذیرفته است تا با عرض خداقوت تلاشهای این عزیزان را تجلیل نماییم.

در پایان این مراسم نیز با حضور مسئولین حاضر در این جشن فرهنگی وبا اهدای لوح تقدیر وجوایزی از فرزندان ممتاز دانش آموز و دانشجوی همکار تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار