معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران:

کلاس های توانمند سازی دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن،عترت و نماز برگزار شد

تهران (پانا) - دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن،عترت ونماز طی 6 روز با حضور اساتید مجرب قرآنی توانمندی های خود را تکمیل نمودند.

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های توانمند سازی دانش آموزان برتر مسابقات استانی قرآن،عترت و نماز برگزار شد

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران گفت: 74 دانش آموز برتر دختر و پسر مسابقات استانی قرآن،عترت ونماز طی 6 روز(به میزان 1776 نفر ساعت) با حضور اساتید مجرب قرآنی در شهر ری توانمندی های خود را تقویت و تکمیل نموده اند.

تعداد 30 نفر از این دانش آموزان از 12 الی 20 تیرماه در بخش پژوهشی مسابقات مرحله کشوری به خراسان رضوی(مشهد مقدس) اعزام شدند و 44 نفر باقی مانده نیز در بخش آوایی از 1 الی 9 مرداد به شهر تهران اعزام خواهند شد.

سید مجتبی هاشمی افزود دانش آموزان پسر اعزامی به مشهد مقدس با کسب دو رتبه دوم در رشته صحیفه سجادیه و رتبه چهارم در رشته احکام،و دختران با دو رتبه پنجم در رشته تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه به کار خود پایان دادند.

وی گفت: برنامه ریزی مطلوب و علاقمندی دانش آموزان در دوره های توانمند سازی،آمادگی بیشتر و افزایش اعتماد به نفس متسابقین و ارتقاء کمی و کیفی نتایج در مرحله اول اعزام به مسابقات کشوری رشته های پژوهشی در مشهد مقدس را در پی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار