تیم هاکی چمنی همدان به فینال راه پیدا کرد

همدان (پانا) - تیم هاکی چمنی همدان توانست در مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان که به میزبانی همدان برگزار میشود با شکست مقتدرانه تیم گلستان به فینال راه پیدا کند.

کد مطلب: ۸۳۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم هاکی چمنی همدان به فینال راه پیدا کرد

در پی برگزاری مسابقات هاکی چمنی قهرمانی کشور که از روز شنبه سیم تیرماه به میزبانی همدان در استادیوم شهید بهشتی در حال برگزاری است؛ تیم همدان توانست سی و یکم تیرماه در مرحله نیم نهایی با نتیجه سه بر دو مقابل تیم گلستان پیروز میدان شود و با توجه به نتیجه بازی تیم مرکزی و کرمانشاه که در این بازی کرمانشاه توانست تیم مرکزی را با نتیجه دو بر صفر مغلوب خود کند؛ تیم کرمانشاه و تیم همدان در روز دوشنبه یکم مرداد ماه در ساعت ۱۰/۳۰ برای رقابت بر سر قهرمانی به مصاف هم می روند. همچنین تیم گلستان برای مقام سوم و چهارمی به مصاف تیم مرکزی می رود.
همچنین لازم به ذکر است در این دور از مسابقات تیم آذربایجان شرقی و اصفهان برای جایگاه هفتم و هشتمی به مصاف هم رفتند و تیم آذربایجان شرقی توانست با نتیجه چهار بر صفر تیم اصفهان را مغلوب خود کند و جایگاه هفتم را از آن خود کند و تیم اصفهان هم در جایگاه هشتم قرار گرفت.
همچنین با انصراف تیم سمنان از ادامه ی مسابقات؛ این تیم توانست در جایگاه ششم قرار بگیرد و همچنین تیم آذربایجان غربی در مقام پنجم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار