برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات زیست محیطی بخش خاوران

شهرری(پانا)- جلسه رسیدگی به مشکلات زیست محیطی، بهداشتی و برخورد با اتباع بیگانه در محل بخشداری خاوران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات زیست محیطی بخش خاوران

بخشدار خاوران در ابتدای جلسه به حاد بودن برخی مشکلات در سطح بخش اشاره و اظهار کرد: متاسفانه ساختارهای ادارات پاسخگوی وظایف و ماموریت های آنها در سطح بخش نیست ، شرایطی که الان در بخش خاوران وجود دارد بالغ بر ۱۰ هزار واحد کارگاه صنفی، خدماتی و فعال هستند و این نیازمند برنامه ریزی قوی از سمت ادارات مربوطه می باشد.
وی در ادامه افزود: ما می خواهیم کمک کنیم تا وضعیت بخش خاوران از این حالت خارج شود چرا که این وضعیت مطلوب نمی باشد و هر کسی که می آید پاسخی ندارد.
بابایی عنوان کرد: مشکلات این بخش عمدتا در زمینه های بهداشتی، اتباع بیگانه و مشکلات زیست محیطی است که در این زمینه ها اعتراض می کنیم ولی ساختارهای اداری بیش از این اجازه ورود نمی دهند.
بخشدار خاوران گفت: با این وضعیت فعالیت ادارات در سطح بخش خاوران واقعا می شود گفت که ادارات شهرستان ری در بخش ما هیچ کاری نمی کنند، چون هیچ مشکلی که حل نمی شود مشکلات جدید نیز ایجاد می گردد، ما تمام تلاشمان این است که با دستگاههای مختلف همکاری و هماهنگی ایجاد کنیم و شرایط را محیا کنیم که ادارات در این بخش فعالیت کنند.
بابایی ادامه داد : بخش خاوران در مسیر جاده خاوران بعد از پاکدشت اولین بخش است و شرایطی که در این بخش وجود دارد باعث می شود اتباع بیگانه حضور پیدا کنند و از اینجا نیز توزیع شوند که نزدیک به ۸۰ درصد آنها غیر مجاز هستند.
بخشدار خاوران افزود: متاسفانه قانون به صراحت بیان می کند حضور اتباع بیگانه در برخی مشاغل خلاف است ولی شاهد حضور این اتباع در آن شغل ها هستیم.
شایان ذکر است، در این جلسه بخشدار خاوران، رئیس دادگاه عمومی بخش خاوران، رئیس اداره کار شهرستان ری، نماینده شبکه بهداشت شهرستان ری، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری، نماینده اتاق اصناف ، نماینده پلیس امنیت، نمایندگان کلانتری قیامدشت و خاورشهر و معاون خدمات شهری شهرداری قیامدشت حضور داشتند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار