دیدار فرماندهان بسیج شهر قیامدشت با بخشدار خاوران

همزمان با هفته دولت فرماندهی حوزه بسیج علی اکبر(ع) قیامدشت با بخشدار خاوران دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۶۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد سعیدی فرمانده پایگاه مقاومت علی اکبر (ع) قیامدشت ضمن تبریک هفته دولت، با توجه به مقام شامخ شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: رجایی و باهنر، دو نام آشنا و دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی انقلابی، تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاویدانند.
وی در ادامه افزود: رجایی و باهنر دو قهرمانند که در ایمان و استقامت و عمل صالح گوی سبقت از دیگران بوده اند؛ دو نفس مطمئنه اند که ندای دعوت حق را بی درنگ لبیک گفته و به جرگه بندگان خاص خدا پیوسته اند؛ دو عبد صالح هستندو دو ترجمان عبادت و عبودیت، که حیات طیبه خویش را در پیوند دائم با معبود بنیاد نهاده اند.
سعیدی با اشاره به ایمان والای شهید رجایی بیان کرد: در حساس ترین وضعیت و بحرانی ترین زمان ها و حتی در مهم ترین جلسات مملکتی دیده نشد که شهید رجایی از سعادت درک نماز اول وقت غافل باشد.
وی خاطر نشان کرد: هفته دولت هفته درس گرفتن مسئولین از پاکبازانی چون رجایی و باهنر است که وجود خویش را وقف پیشرفت جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی کردند و با کارنامه ای آکنده از افتخار دعوت حق را لبیک گفتند و در جوار قرب دوست آرمیدند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار