همکاری سازمان فرهنگی شهرداری یزد با جهاد دانشگاهی افزایش می یابد

یزد (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دیدار با رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد بر افزایش تعاملات کاری این دو سازمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاری سازمان فرهنگی شهرداری یزد با جهاد دانشگاهی افزایش می یابد

مهدی باصولی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با هدف افزایش همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به دیدار مدیرعامل این سازمان رفت.

عباس ملازینلی، در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه آموزش شهروندی؛ بیان داشت: حوزه آموزش شهروندی از مباحث ارزشمندی است که توجه بیش از پیش به این مهم در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان جهاد دانشگاهی؛ تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ نیازمند برنامه ریزی و اقدامی کارشناسی شده و تخصصی است؛ سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با تمام بسترها و ظرفیت های تخصصی موجود می تواند به نیکی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد را در دغدغه آموزش کارشناسی شده و هدفمند امور شهروندی یاری کند.

ملازینلی با بیان اینکه آموزش هایی که در حیطه وظایف مستقیم شهروندی است، مورد تاکید شهرداری و سازمان های وابسته آن قرار گرفته است؛ تصریح کرد: فرهنگ سازی در جامعه نیازمند تغییر نگرش ها است که علاوه بر آموزش های تئوری و آکادمیک، نیازمند فعالیت های عملیاتی است که مورد تاکید شهرداری یزد و تمامی سازمان های وابسته به این نهاد قرار گرفته است.

این مقام مسئول خواستار همیاری و حضور مردم شریف دارالعباده یزد در برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد شد.

گفتنی است عقد تفاهم نامه در حوزه آموزش شهروندی و تولید محتوا و ایجاد فرهنگسرای دانشگاهیان با توجه به نیازهای خاص دانشجویان از مواردی بود که در این نشست هم اندیشی بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار