برگزاری گردهمایی یکروزه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ایلام

ایلام (پانا) - گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ایلام با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین این اداره کل در ایلام برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی یکروزه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ایلام

گردهمایی یکروزه ی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش در محل باشگاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار گردید

در ادامه این جلسه اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به خاطر حضور در این گردهمایی اظهار نمود: هدف از برگزاری این جلسه کاری را مرور مسائل و مشکلات دستورالعمل جدید ساماندهی نیروها و همچنین نقل و انتقالات در سال تحصیلی جدید عنوان کردند و اظهار امیدواری نمودند که همکاران با روحیه ی مضاعف پیگیر امورات آموزش و پرورش باشند.

ایشان همچنین افزودند: روسا ی شهرستان ها و مناطق تابعه لازم است دربین مردم حضور داشته باشند و با تشکل ها مردمی تعامل بیشتر داشته باشند.

تمدید نشدن خدمت نیروهای بازنشسته ، آمادگی لازم روساجهت اجرای پروژه مهر ، اجرای شدن دستورالعمل مدرسه محور از دیگر موضوعات دستورکار این گردهمایی بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار