رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

نمایندگان مجمع دانش آموزی نماینده 230هزار دانش آموز استان یزد هستند

یزد(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در اولین نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پروش استان خطاب به نمایدگان حاضر در این نشست گفت: شما دانش آموزان نماینده 230هزار دانش آموز استان هستید.

کد مطلب: ۸۳۶۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجمع دانش آموزی نماینده 230هزار دانش آموز استان یزد هستند

"حسین علی ملانوری" در ابتدای این نشست ابراز خرسندی کرد که با پیگیری های پی در پی دانش آموزان اولین نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش صورت گرفته است و خواستار حضور مستمر اعضا در این جلسات شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در ادامه افزود: شما نمایندگان به عنوان یک حلقه میان اداره کل آموزش پرورش و جامعه 230هزار نفری دانش اموزان استان هستید و باید در این امر تمام تلاش خو را انجام دهید تا این رابطه مستمر و پیاپی باشد.

وی در ادامه افزود: حضور پررنگ و مفید شما نمایندگان مجلس دانش آموزی در سازمان دانش آموزی شهرستان ها و استان می تواند اتفاقات مهمی را در استان و یا منطقه خود رقم بزند و این گونه سازمان دانش آموزی می تواند پابرجا بماند و فعالیت کند.

ملانوری در ادامه با اشاره به این که بعضی از مناطق استان در مجلس دانش آموزی نماینده ای ندارند؛ گفت: این وظیفه شما نمایندگان مناطق دیگر است که با این مناطق که نماینده ای ندارند در رابطه باشید و با اعضای دولت این مناطق و منطقه خود برای حل مسائل و چالش های موجود ارتباط برقرار کنید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی استان یزد باید تشکیل شود و شما نمایندگان باید پیگیر تشکیل این مجلس باشید و سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش حمایت های لازم را برای تشکیل این مجلس انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار