جلسه بررسی مشکلات کوره پزخانه های خاوران برگزار شد

شهرری(پانا)- جلسه بررسی مشکلات کوره پزخانه های روستای محمود آباد با حضور بخشدار خاوران، نماینده شرکت شهرک های صنعتی، نماینده اداره بهداشت شهرستان ری و مسئول اتحادیه کوره پزهای استان تهران در بخشداری خاوران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی مشکلات کوره پزخانه های خاوران برگزار شد

بابایی بخشدار خاوران در ابتدای جلسه با اشاره به مشکلات متعدد ایجاد شده در این کوره پزخانه ها گفت: متاسفانه شاهد اتفاقات خوبی در این کوره پزخانه ها نیستیم و عدم همکاری مناسب صاحبین این کارخانه ها نیز باعث تشدید مشکلات شده است.
وی در ادامه افزود: کوره پز خانه ها محل زندگی خانواده کارگران نیست و فقط کارگران می توانند در آنجا سکونت داشته باشند مگر آنکه صاحبین کوره پزخانه ها واحدهایی با متراژ بالا را در اختیار آنها قرار دهند در مواردی شاهد بودیم که در یک اتاق 16 متری 11 نفر زندگی می کنند.
بخشدار خاوران تصریح کرد: نزدیک به 8 کوره پزخانه در این محدوده فعال هستند و مابقی تعطیل شده اند ولی با این حال شاهد زندگی خانوارهایی با شرایط حاد در داخل کوره پزخانه های تعطیل هستیم.
بابایی به مشکلات ایجاد شده توسط کامیون های حمل خاک و نخاله برای اهالی روستای محمودآباد نیز اشاره کرده و گفت : این کامیون ها باعث ایجاد مشکلاتی همچون از بین بردن جاده این روستا شده است که باید از ورود آنها به داخل روستا جلوگیری شود.
وی بر تعیین تکلیف سریع خانوارهایی که در داخل کوره پزخانه ها زندگی می کنند تاکید کرد و با هشدار به صاحبین این کوره پزخانه ها عنوان کرد: در صورت عدم مشخص کردن این وضعیت از راه قانونی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است، در این جلسه رئیس اتحادیه کوره پزخانه های استان تهران، نماینده شهرک های صنعتی، نماینده اداره بهداشت ری و رئیس شورای اسلامی روستای محمودآباد به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار