اجرای برنامه های عمرانی ،رفاهی دولت تدبیر و امید در بخش خاوران شهرری

شهرری(پانا)- بخشدار خاوران گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در بخش خاوران ارائه شد که مهمترین آن تبدیل قیامدشت به شهراست.

کد مطلب: ۸۳۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های عمرانی ،رفاهی دولت تدبیر و امید در بخش خاوران شهرری

حسن بابایی درباره خدمات این چند سال اخیر اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی در بخش خاوران ارائه شد که مهمترین آن تبدیل قیامدشت به شهرو بحث حریم آن، تجهیز و شبانه روزی کردن درمانگاه امام رضا (ع)، سرپوشیده کردن کانال آب و استقرار اورژانس در قیامدشت می باشد .
وی در ادامه افزود : موضوع حریم اگر بگوییم نه به اندازه شهرشدن اهمیت دارد اما کمتر هم نیست و نیازمند هماهنگی و تلاش بیش از اندازه می باشد که با حمایت ها و پشتیبانی فرماندار شهرستان ری در کمترین زمان ممکن محقق گردید.
بابایی گفت: یکی دیگر از خدمات مهم دولت تدبیر و امید بحث آب شرب شهر قیامدشت بود که با پیگیری ها مکرر مسئولین بخصوص فرماندار شهرستان ری این مشکل نیز رفع گردید و امیدواریم مشکل آب شرب روستای چهلقز را نیز امسال بتوانیم رفع نماییم.
بخشدار خاوران به بودجه های قابل قبول روستاهای بخش خاوران در دولت تدبیر و امید نیز اشاره کردو افزود: بودجه های ارائه داده شده به روستاهای بخش خاوران در دولت تدبیر و امید بی سابقه بوده و مشکلات روستاهای بخش خاوران در این دولت به کمترین حد خود رسیده و با کمک دهیاران پروژه های عمرانی مناسبی در سطح روستاهای بخش خاوران در حال انجام می باشد.

/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار