مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل:

احداث ۱۰ شهرک ناحیه صنعتی در اردبیل تصویب شد

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر احداث ۱۰ شهرک ناحیه صنعتی در اردبیل تصویب شده و مکان‌یابی این شهرک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۲۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۱۰ شهرک ناحیه صنعتی در اردبیل تصویب شد

علی نظری شیخ احمد در جریان دیدار با نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار داشت : بررسی مشکلات زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مواردی است که در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است و تمام تلاش ما بر این است که در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام دهیم .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: 100 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل مد نظر قرار گرفته و انتظار می‌رود با مشارکت‌های انجام یافته و افزایش تعاملات بتوانیم مشکلات زیرساخت‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم .

نظری شیخ احمد تصریح کرد : شرکت شهرک‌های صنعتی استان تمام تلاش خود را به کار بسته تا واحدهای صنعتی با کمترین دغدغه از نظر تامین زیرساختها به کار و تلاش در زمینه تولید و خدمات به کار مشغول باشند که بی‌شک این کار سبب اشتغال‌زایی بیشتر در واحدهای صنعتی استان می‌شود .

وی اظهار کرد: در حال حاضر احداث 10 شهرک ناحیه صنعتی در اردبیل تصویب شده و مکان‌یابی این شهرک‌ها در دستور کار قرار گرفته و در این راستا خواستار مساعدت و همراهی تمامی دستگاه های مربوطه در جهت احداث این شهرکها هستیم که امیدواریم نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: اختصاص اعتبارات لازم و کافی به منظور توسعه شهرک‌های صنعتی استان یک گام اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه است که انتظار می‌رود در این زمینه نمایندگان مردم در مجلس پیگیری‌های لازم را داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار