برگزاری نشست کمیته فرهنگی ،ورزشی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-در آستانه سالگرد ملکوتی ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، نشست کمیته فرهنگی ،ورزشی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره)، به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته فرهنگی ،ورزشی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) در اسلامشهر

در این جلسه، حسینی رئیس اداره ارشاد اسلامشهرو مسئول کمیته فرهنگی ورزشی ستاد در سخنانی ،ضمن تبریک حلول ماه رمضان و تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، به ابعاد وجودی امام(ره) اشاره و ایشان را از ارکان اصلی نظام معرفی نمود و افزود: تغییر نظام و حکومت، کار بسیار بزرگ وسترگی بود که توسط حضرت امام (ره) برای زنده و برجسته کردن ارزشهایی نظیر اتحاد، دوستی، فداکاری ، ایثار و رشادت های مردم صورت پذیرفت و اکنون جا دارد با انجام برنامه های فرهنگی و هنری و تجدید میثاق با روح ملکوتی شان، نسل جوان مان را با آرمان ها و اندیشه های حضرت امام (ره) آشنا سازیم.

وی همچنین در ادامه به قیام ١٥خرداد و روز جهانی قدس اشاره کردو بر ضرورت انجام برنامه ها و فعالیتهای مناسب با این ایام و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این مراسم ها تاکید نمود.

در این جلسه اعضای کمیته فرهنگی ورزشی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مصوب نمودند ،ضمن فضا سازی و سیاه پوش نمودن ادارات ، مساجد، حسینه ها، هیات های مذهبی،امامزاده ها، اصناف ، سالن های ورزشی و سایر نهادهای دولتی و مردمی، در مکاتبات و سربرگ های اداری نیز از جملات حضرت امام (ره) استفاده نمایند .

شایان ذکر است ،برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات حضرت امام(ره) و قیام ١٥ خرداد، تجدید میثاق ورزشکاران با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی، برگزاری سمینارها و نشست های تخصصی در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) با عنوان امام و جوانان و امام و دانشجویان، برپایی مراسم سخنرانی در مساجد و حسینیه ها با موضوع سیره حضرت امام(ره) و قیام ١٥ خرداد از دیگر مصوبات این نشست بود .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار